بهینه سازی سایت چیست؟ کسب رتبه اول در گوگل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی وب سایت برای رتبه اول گوگل چیست؟
بهینه سازی وب سایت فرآیند استفاده از آزمایش کنترل شده برای بهبود توانایی یک وب سایت برای پیشبرد اهداف تجاری است. برای بهبود عملکرد وب سایت خود ، دارندگان وب سایت آزمایش A / B را برای آزمایش تغییرات در صفحات وب سایت خود انجام می دهند تا تعیین کنند که چه تغییراتی در نهایت منجر به تبدیل بیشتر خواهد شد (به عنوان مثال درخواست های آزمایشی ، افزایش نتایج جستجوی ارگانیک رتبه اول گوگل ، خریدهای بیشتر ، کاهش زمان خدمات به مشتری و غیره).

چگونه گام به گام وب سایت خود را بهینه کنیم
فرایند بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت از همان اصولی که در بهینه سازی نرخ تبدیل استفاده می شود پیروی می کند و مبتنی بر روش علمی است.

هدف بهینه سازی وب سایت خود را تعیین کنید. انواع مختلف مشاغل دارای اهداف متفاوتی هستند که می خواهید برای آنها بهینه سازی کنید. رتبه اول گوگل به عنوان مثال ، اگر یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارید ، می خواهید نحوه افزایش خریدها و مقادیر متوسط ​​سفارش (AOV) را بفهمید. برای این کار ، یک صاحب وب سایت تحقیقات کمی و کیفی را در صفحات اصلی وب سایت انجام می دهد که بر هدف نهایی سایت تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، صفحه اصلی اغلب یک منطقه ارزشمند برای انجام آزمایشات A / B است ، زیرا ابتدا بیشترین بازدید وب سایت به این صفحه می رسد. مهم است که بازدید کنندگان بلافاصله آنچه شرکت ارائه می دهد را بفهمند و آنها بتوانند به مرحله دوم (یک کلیک) راه پیدا کنند.

بهترین حدس های خود را در مورد تأثیرگذاری بر هدف خود بیان کنید. پس از شناسایی هدف سطح بالا برای بهبود ، شما باید نقاط کم عملکرد را  رتبه اول گوگل در یک صفحه وب شناسایی کنید و شروع به تدوین فرضیه نحوه آزمایش این عناصر برای بهبود نرخ تبدیل کنید.

لیستی از متغیرهایی که آزمایش شما آزمایش می کند ایجاد کنید. تغییرات را می توان در تنوع ایجاد کرد و به عنوان آزمایش در یک ابزار آزمایش تقسیم A / B اجرا کرد.

آزمایش را اجرا کنید. هنگام اجرای آزمایش مطمئن شوید که داده های کافی را جمع کرده اید تا نتیجه گیری های شما از نظر آماری قابل توجه باشد. رتبه اول گوگل شما نمی خواهید تصمیمات شغلی خود را بر اساس مجموعه داده های بی نتیجه تنظیم کنید.

نتایج را اندازه بگیرید ، نتیجه بگیرید و سپس تکرار کنید. نتایج یک آزمایش نشان خواهد داد که آیا تغییرات در عنصر وب سایت باعث پیشرفت شده است یا خیر. یک تنوع برنده می تواند به خط پایه جدید تبدیل شود و با تولید ایده های بیشتر برای بهبود ، به صورت تکراری آزمایش شود. یک تست از دست دادن هنوز یک فرصت یادگیری ارزشمند است و می تواند جهت گیری آنچه را که باید بعدی انجام دهید در روند بهینه سازی ارائه می دهد.

اگر به درستی انجام شود ، بهینه سازی وب سایت می تواند مزایای قابل اندازه گیری تجاری بسیاری را به همراه داشته باشد. اول ، روند بهینه سازی وب سایت رتبه اول گوگل بهترین نسخه از عناصر صفحه وب را تعیین می کند که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا یک هدف خاص را انجام دهند. بهینه سازی باعث بهبود کارایی وب سایت در تبدیل ترافیک بازدید کنندگان به مشترکان ایمیل ، خوانندگان یا پرداخت به مشتریان می شود. به نوبه خود ، بهبود کارایی منجر به بازگشت سرمایه بیشتر در جذب مشتری و کمپین های ایجاد کننده ترافیک مانند جستجوی وب ، Google AdWords ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل می شود.

منابع: 

https://www.optimizely.com/optimization-glossary/website-optimization/

https://academysabz.com/google-first-rank/

 




:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 10 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی